موتور توبلار کرکره برقی

کاسپین پیشرو صنعت به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ی تولید انواع درب اتوماتیک ، درب برقی ، کرکره برقی ، پارتیشن ، جک و … محسوب می شود.

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

موتور توبلار کرکره برقی

موتور توبلار کرکره برقی، چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

یکی از مهم‌ترین اجزاء کرکره برقی، موتور کرکره برقی است. هرچند که موتورهای مختلفی در بازار وجود دارند و برای پرده برقی، سایبان برقی و کرکره برقی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما موتور توبولار و موتور ساید را می‌توان دو نوع از رایج‌ترین موتورها مورد استفاده هستند. در مکان‌هایی با تردد کمتر و با عرض و طول کوچک معمولا از موتور توبلار کرکره برقی استفاده می‌شود. این موتور دارای سنسور حرارتی است و به همین خاطر در مواقعی که کرکره بیش از حد باز و بسته شود و همینطور تا هنگام خنک شدن قابلیت استارت خوردن را دارا نیست. لذا نمی‌توان استفاده از آن را در مکان‌های پرتردد توصیه کرد. باید بدانید موتورهای توبولار دارای انواع مختلفی هستند و باید متناسب با نوع هر سایبان انتخاب شوند. 

موتور توبلار کرکره برقی چیست؟ 

 

در حال حاضر کرکره‌های برقی با انواع مختلفی از موتورهای برقی در بازار عرضه می‌شوند. لذا شما باید در زمان انتخاب موتور مناسب برای نصب در کرکره‌های برقی نهایت دقت و توجه را داشته باشید. موتور توبلار کرکره برقی معمولا در مکان‌هایی که دارای طول و عرض کمتری هستند، استفاده می‌شود. علاوه بر آن موتور توبلار کرکره برقی در مکان‌های کم تردد مثل مغازه‌ها و خانه‌ها که در طول روز، فقط چند بار احتمال باز و بسته شدن دارند، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته باید بدانید که موتورهای برقی توبلار نیز همانند موتورهای ساید کرکره برقی در دو نوع کلی سبک و سنگین به بازار عرضه می‌شوند. در نمونه سبک این موتور شما شاهد نمونه قدرتی درباره ۳۰ الی ۱۴۰ کیلوگرم خواهید بود و عموما استفاده از آن در مکان‌هایی با طول و عرض کوچک توصیه می‌گردد. همچنین در نمونه سنگین و یا صنعتی این موتور شما شاهد قدرتی در حدود ۱۴۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم خواهید بود و استفاده از آن‌ها در مکان‌هایی که با تیغه یا عرض بیشتر و البته در مکان‌هایی با تردد بیشتر توصیه می‌گردد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.