کرکره برقی مغازه

کاسپین پیشرو صنعت به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ی تولید انواع درب اتوماتیک ، درب برقی ، کرکره برقی ، پارتیشن ، جک و … محسوب می شود.

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه

 

در سال‌های گذشته، امنیت افراد و ساختمان‌ها بیش‌ از پیش اهمیت یافته است؛ بنابراین می‌توان گفت که امنیت یک امر بسیار مهم در توسعه فروشگاه‌ها و ساختمان‌ها است. مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث شده تا مغازه‌داران خواستار نصب کرکره برقی برای مغازه خود شوند ایمنی بالایی است که کرکره برقی برای مغازه‌ها ایجاد می‌کند. از کرکره‌های برقی برای درب پارکینگ مسکونی، ورودی مکان‌های تجاری، اداری و … استفاده می‌شود و باعث به‌وجودآمدن ایمنی بسیار بالا می‌گردد. در این مقاله قصد داریم تا درباره کرکره برقی مغازه بیشتر صحبت کنیم. نصب و نوع موتور به کاررفته در این نوع کرکره در این مطلب شرح داده می‌شود. تا انتهای متن را همراه ما باشید.

طرح کرکره برقی مغازه

 برای طرح کرکره برقیِ مغازه از مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی می­توان استفاده کرد. تیغه‌های الومینیومی به همراه تیغه ­های پلی‌کربن از موراد پرکاربرد در ساخت کرکره‌های برقی هستند. البته این نوع تیغه‌ها برای مغازه‌ها و فروشگاه­ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیغه‌های آلومینیوم به صورت معمول در اندازه‌های 7*7 مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته این به معنی عدم استفاده از این تیغه‌ها در سایزهای دیگر نیست بلکه بیشترین کاربرد مد نظر است. تیغه‌های پلی‌کربن شفاف نیز در اندازه‌های 4*4 بیشترین کاربرد را دارند.

 
 در بعضی موارد مشتریان از انواع دیگر تیغه‌های کرکره برای مغازه یا فروشگاه خود استفاده می‌نماید که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم، تیغه‌های کرکره نارنجی‌رنگ که با نام تیغه کرکره الکترونیکی پانچ شناخته می‌شود که به طور معمول نمی‌توان یک کرکره برقی مغازه را فقط با این یک نوع تیغه کرکره اجرا نمود ولی برای زیبایی و جلوه کار از این نوع تیغه به وفور استفاده می‌شود. همچنین برای ورود نور به داخل مغازه و فروشگاه معمولاً چند ردیف تیغه کرکره پانچ به‌صورت ترکیبی با تیغه کرکره برقی آلومینیوم استفاده می‌شود، همچنین تیغه آلومینیومی غضروف دار نیز از دیگر تیغه‌هایی است که در کرکره مغازه پرکاربرد است و ویژگی این نوع تیغه کرکره حرکت کاملاً آرام و بی‌صدا است.البته بی‌صدا بودن کرکره مغازه به دلیل تردد کمی که دارد، چندان مطرح نیست.
 
 
کرکره برقی مغازه-کاسپین پیشرو صنعت

منبع: https://caspianpishrosanat.com/%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D9%85%D8%BA%D8%A7%D8%B2%D9%87/
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.