کرکره فوم دار

کاسپین پیشرو صنعت به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ی تولید انواع درب اتوماتیک ، درب برقی ، کرکره برقی ، پارتیشن ، جک و … محسوب می شود.

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

کرکره فوم دار

کرکره فوم دار چیست؟

 این کرکره نوعی از کرکره‌های برقی است. این کرکره در درب پارکینگ‌ها، مجتمع های تجاری، مراکز خرید و فروشگاه‌ها نصب می‌شود. کرکره فوم دار دارای تیغه‌هایی با عایق فوم می باشد. تیغه‌های این نوع کرکره در حالت کلی از فلز آلومینیوم و یا به‌صورت گالوانیزه تهیه شده‌اند. وجود فوم در کرکره برقی باعث جلوگیری از عبور گردوغبار و یا آلودگی‌های صوتی می‌باشد که در این صورت برای افرادی که به سروصدا حساس هستند و یا ساختمان‌هایی که در محله‌های شلوغ قرار دارند، بسیار مناسب می‌باشند.

 
کرکره فوم دار - کاسپین پیشرو صنعت
 

ساخت کرکره فوم دار

 روش تولید تیغه‌های این نوع کرکره اکستروژن نام دارد. برای تولید تیغه‌ها در این نوع کرکره ابتدا آلومینیوم به شکل دلخواه درآمده و سپس فوم پلی‌یورتان به آن اضافه می‌شود.

تیغه کرکره فوم دار

 تیغه این نوع کرکره از آلومینیوم و یا گالوانیزه تهیه شده است. فوم در داخل تیغه‌ها به‌صورت یک‌لایه عایق قرار می‌گیرد و از نفوذ گردوخاک و یا صدا جلوگیری می‌کند. کرکره‌های فوم دار به دلیل اینکه از فوم تهیه شده‌اند بسیار سبک هستند. قیمت پایین این کرکره‌های برقی باعث شده است تا به‌عنوان یک کرکره اقتصادی و بسیار کاربردی مورداستفاده قرار بگیرد. کاربردهای این نوع کرکره بسیار زیاد است که علت اصلی آن نیز وزن کم و هزینه کم آن می‌باشد. این نوع کرکره قابلیت نصب بر روی پنجره را نیز دارد.

 منبع: https://caspianpishrosanat.com/%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D9%81%D9%88%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%B1/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.