کرکره رول گیتر

کاسپین پیشرو صنعت به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ی تولید انواع درب اتوماتیک ، درب برقی ، کرکره برقی ، پارتیشن ، جک و … محسوب می شود.

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

کرکره رول گیتر

کرکره برقی رول گیتر

 

استفاده از کرکره‌های رول گیتر به خصوص به منظور بالابردن میزان حفاظت از اموال به صورت مستمر و مداوم درحال افزایش است. البته جنبه‌های زیبایی‌ شناسی نیز در کرکره‌های رول گیتر رعایت می‌شود. اما کاربرد اصلی آن‌ها مستقیماً به کاهش احتمال سرقت بازمی‌گردد. کرکره برقی رول گیتر نسبت به کرکره های آلومینیومی قدیمی مقاومت بالاتری دارد و در رده ی امن ترین کرکره برقی قرار می گیرد و بعد از آن می توان گفت که کرکره برقی پلی کربنات شفاف در رده ی دوم از لحاظ برقرار امنیت قرار خواهد گرفت. این نوع کرکره دارای کاربردهای خاص و ویژه‌ایی است و استفاده از آن در همه مکان‌ها توصیه نمی‌گردد. احتمالا این نوع کرکره را در ورودی بانک‌ها یا طلا فرشی‌ها دیده باشید. کرکره رول گیتر یا کرکره امنیتی به دلیل خصوصیات ویژه خود دارای مشتریان مخصوص به خود است.

اگر به طراحی مدرن و برقراری امنیت بالا اهمیت می دهید حتما با شرکت های سازنده ی معتبر کرکره برقی و انواع درب اتوماتیک در ارتباط باشید تا آن ها بتوانند کرکره هایی با طراحی مناسب و در عین حال با امنیت بسیار بالا برای شما تدارک ببینند. وقتی می گوییم که این نوع از کرکره برقی دارای امنیت بسیار بالایی است دلیلش این است که در ساختار درب از شبکه های مفتولی و جنس درب از آهن سخت و آبکاری شده استفاده شده و بالاترین مقاوت را در برابر ضربه های بسیار شدید ، کشیدگی ها را دارد همچنین از ریل های فولادی بسیار محکم که با هیچ نوع وسیله ای قابل جداسازی و برش نیست و قرقره های بسیار محکمی که دارند دو طرف ریل را قفل کرده و امکان خروج از درب و ضربه های شدید را جلوگیری می کند.

انواع کرکره رول گیتر

 اصلی‌ترین عامل تفاوت در کرکره رول گیتر در تیغه‌های آن است. تیغه‌های گالوانیزه تک جداره ساده و پانچ دار و مشبک، تیغه‌های پلی کربنات و ضد سرقت، تیغه‌های آلومینیومی دوجداره فوم دار و بدون فوم، تیغه‌های آلومینیومی تک جداره پانچ دار و ساده از پرکاربردترین تیغه‌های این نوع از کرکره‌های برقی بشمار می‌روند. تیغه این کرکره از از مفتول‌های فولادی با روکش آلومینیوم تشکیل شده است. همچنین باید بدانید که از تیغه آلومینیومی سایز ۸۰ آن در مساحت‌های کوچک و متوسط و همچنین از تیغه آلومینیومی سایز ۱۰۰ آن در ابعاد بزرگ کرکره برقی استفاده می‌گردد.

کرکره رول گیتر-کاسپین پیشرو صنعت

منبع: https://caspianpishrosanat.com/%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D9%84-%DA%AF%DB%8C%D8%AA%D8%B1/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.