آرشیو مهر ماه 1401

کاسپین پیشرو صنعت به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ی تولید انواع درب اتوماتیک ، درب برقی ، کرکره برقی ، پارتیشن ، جک و … محسوب می شود.

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

درب چشمی

درب چشمی، راحتی و ایمنی

 استفاده از درب چشمی از دو جنبه راحتی رفت‌وآمد و امنیت، به افزایش کیفیت زندگی کمک می‌کند. بنابراین مخصوصاً در مناطق شهری در حال توسعه، استفاده از درب‌های چشمی رواج فراوانی دارد. قطعاً استفاده از درب چشمی می‌تواند در کاهش احتمال سرقت از خانه بسیار موثرباشد. بنابراین ضرورت سبک زندگی در عصر حاضر حکم می‌کند که استفاده از درب چشمی به نسبت انواع سنتی در اولویت قراربگیرد. البته تنوع بالای این محصولات باعث می‌شود تا میزان استقبال به صورت مستمر افزایش یابد. به طبع آن بازار خرید وفروش انواع درب چشمی نیز از رونق مناسبی برخورداراست.

از درب چشمی در محیط‌های صنعتی و تجاری برای دسترسی آسان به ساختمان استفاده می‌شود و طیف وسیعی از مزایا را فراهم می‌کند. درب اتوماتیک طیف وسیعی از سبک‌ها و سیستم‌ها را برای انتخاب دارد، به این معنی که راه‌حل‌های متناسب با نیازهای کسب و کار شما موجود است.

مزایای درب چشمی

 یکی از اصلی‌ترین مزایای داشتن درب اتوماتیک، راحتی موجود در آن است. درهای اتوماتیک برای انجام کار خود نیازی به هیچ تلاش و نیروی انسانی ندارند. چشمی درب پارکینگ، زحمت باز و بسته کردن دستی درب را از بین می‌برد. یک درب اتوماتیک به مردم اجازه می‌دهد بدون نگرانی از باز کردن دستی یک درب سنگین، به راحتی از یک در عبور کنند. به این معنی که افراد از لحظه پا گذاشتن در مکان، احساس خوبی دارند. این امر می‌تواند در حل مسائل دسترسی بسیار موثر باشد، زیرا افراد معلول می‌توانند با سهولت و بدون مشکل وارد ساختمان شوند. همچنین برای افراد مسن و کسانی که بسته‌های سنگین، چمدان یا کودکان را حمل می‌کنند، درب چشمی گزینه‌ای ایده ‎آل است.

منبع: https://caspianpishrosanat.com/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%DA%86%D8%B4%D9%85%DB%8C/



درب چشمی- کاسپین پیشرو صنعت


۰ ۰

در برقی

انواع در برقی

درب های برقی نسل جدید از درب‌ها می‌باشند که با پیدایش خود منجر به هرچه آسان‌تر شدن کار برای استفاده‌کنندگان شده‌اند.این نسل از درب‌ها با بهره‌گیری از انرژی الکتریکی باز و بسته می‌شود و دیگر نیازی به نیروی مکانیکی نخواهد بود.این نوع درب‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که در زیر به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

  • انواع درب برقی کرکره‌ای:  درب های برقی کرکره‌ای جزو درب های اتوماتیک موجود در بازار هستند که از آن‌ها به طور گسترده‌ای در همه جا استفاده می‌شود. از این نوع درب‌ها بیشتر در مکان‌هایی چون اماکن تجاری ، فروشگاه‌ها، پارکینگ منازل و… استفاده می‌شود. اگر بخواهیم انواع درب کرکره‌ای برقی را نام ببریم باید به این موارد اشاره‌کنیم: درب کرکره‌ای ضد سرقت درب کرکره‌ای پنجره ، درب کرکره‌ای مغازه، درب کرکره‌ای صنعتی، درب کرکره‌ای پارکینگ منازل و…در زمان خرید درب کرکره‌ای برقی مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر داشت نوع تیغه آن است، چرا که تیغه کرکره برقی تأثیر زیادی در نوع عملکرد کرکره و سر و صدای آن در هنگام باز و بسته شدن دارد.امروزه استفاده از تیغه آلومینیومی بیش از انواع دیگر است. قیمت این نوع کرکره‌ها با توجه به مدل موتور آن، نوع تیغه آن، و همین طور برند و مدل کرکره تعیین می‌شود. استفاده از درب های کرکره‌ای در مقایسه با سایر درب‌ها به صرفه‌تر است و قیمت ارزان تری دارد.

 

  • انواع درب برقی شیشه‌ای:  به این نوع درب، درب اتوماتیک شیشه ای نیز می‌گویند. این نوع درب از رایج‌ترین درب های برقی است که در سراسر جهان از آن استفاده می‌شود.مدل در برقی شیشه‌ای یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اماکن پر تردد مثل فروشگاه‌ها، بانک‌ها و مغازه‌ها است. این نوع درب مقاومت بالایی در برابر بازو بسته شدن زیاد از حد دارد و به این راحتی فرسوده نمی‌شود. درب های برقی شیشه ای خود، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند 1.درب شیشه‌ای اتوماتیک مدل کشویی 2. درب شیشه‌ای اتوماتیک مدل منحنی.درب های شیشه‌ای کشویی یکی از بهترین گزینه‌ها برای مکان های پر رفت‌وآمد است و درب های منحنی را به نسبت درب کشویی از قیمت بیشتری برخوردار است بیشتر برای مکان های لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین جا باید گفت که درب های شیشه‌ای اتوماتیک انواع دیگری نیز دارند مثل: درب شیشه‌ای مثلثی، درب شیشه‌ای فولدینگ و درب شیشه‌ای تلسکوپی.هر کدام از این نوع درب‌ها برای کاربرد خاصی طراحی‌شده‌اند که می‌توان با توجه به نوع نیاز خودتان یکی از این مدل ها را انتخاب کنید.

 

  • انواع درب برقی زیر سقفی:  این نوع در برقی به درب سکشنال نیز معروف است.این نوع درب که در جهان کاربرد بسیار بالایی دارد برای درب پارکینگ منازل بسیار مناسب است. از مهم‌ترین خصوصیات این نوع درب‌ها این است که آن‌ها به دلیل توکار بودن فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و برای مکان های کوچک که نیاز به فضای باز وجود دارد بسیار مناسب هستند.این نوع درب‌ها برای فضاهای کوچک با میزان تردد بالا بسیار گزینه مناسبی هست.منبع: https://caspianpishrosanat.com/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C/


درب برقی-کاسپین پیشرو صنعت
۰ ۰

درب اتوماتیک

نمایندگی فروش درب اتوماتیک

 در حال حاضر استفاده گسترده از درب‌های اتوماتیک به عنوان یک جایگزین هوشمند، لوکس و بسیار راحت درب‌های پارکینگ در همه خانه‌ها و اداره‌ها ملموس است. درب‌های اتوماتیک با ظاهر شکیل و زیبای خود توانسته اند، جایگاه ویژه برای خود در صنعت ساختمان بیابند. نمایندگی‌های فروش این نوع از درب‌ها با ارائه طیف وسیعی از محصولات برای درب‌های پارکینگی، درب‌های ورودی و…، زندگی روزانه شما را آسانتر می‌کنند، اما تشخیص نمایندگی‌های معتبر برای درب‌های اتوماتیک گاهی اوقات به سادگی امکان پذیر نیست.

نمایندگی فروش جک درب اتوماتیک

 در نمایندگی فروش جک درب اتوماتیک معمولا شما به بهترین شکل برای خرید مناسب راهنمایی می‌شوید. شما باید در هنگام خرید جک درب اتوماتیک به نکات متعددی نظیر وزن درب اتوماتیک، قیمت جک پارکینگی، توجه به میزان قطعی برق در منطقه، استفاده یا عدم استفاده از رسیور هاپینگ، نصب قفل بر روی درب و البته میزان تردد توجه داشته باشید. شاید در زمان خرید انواع درب اتوماتیک یا جک این ایده را داشته باشید که با خرید برندهای معتبر و گران قیمت نباید نگران استفاده راحت و طولانی مدت از این اجزا ساختمان باشید، اما این دیدگاه کاملا اشتباه است.

منبع: https://caspianpishrosanat.com/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9/

نمایندگی فروش درب اتوماتیک - کاسپین پیشرو صنعت

۰ ۰

کرکره هوشمند

کرکره هوشمند چیست؟

 کرکره‌های سنتی و دستی مدت‌زمان زیادی است که جای خود را به کرکره‌های هوشمند داده‌اند. این نوع کرکره مزایای زیادی نسبت به انواع دیگر کرکره دارند و به همین دلیل استفاده از آن‌ها هرروزه در حال گسترش است و در کاربردهای مختلفی مورداستفاده قرار می گیرد. راحتی و زیبایی این نوع کرکره بسیار بیشتر از انواع کرکره سنتی است. در این مقاله قصد داریم تا بیشتر به این مدل کرکره ها بپردازیم.
 

کرکره برقی هوشمند

 کرکره برقی یک نوع درب اتوماتیک رول شونده است. نمونه هوشمند این نوع درب با استفاده از تکنولوژی کنترل تردد و کنترل از راه دور، کار می‌کند. اگر نگاهی در سطح شهر بیندازید متوجه افزایش استفاده از کرکره برقی هوشمند می‌شوید. این نوع کرکره‌ها بسیار راحت‌تر از کرکره‌های قدیمی باز و بسته می‌شوند. برای باز و بسته کردن این کرکره‌ها نیازی به استفاده از نیروی انسانی نیست.

تیغه کرکره هوشمند

 تیغه‌های که در این کرکره استفاده می‌شود معمولاً از جنس آلومینیوم و دوجداره است. تیغه آلومینیوم دوجداره به روش‌های الکترواستاتیک رنگ‌آمیزی می‌شود. آلومینیوم بسیار ارزان‌تر از فلزهای دیگر است اما توجه کنید که استحکام و مقاومت زیادی در برابر ضربه دارد. سختی بالای این نوع تیغه از دیگر مزیت‌های آن به شمار می‌رود. تیغه دوجداره آلومینیومی کرکره برقی هوشمند پس از نصب بدون سروصدا بالا و پایین می‌شود و از نظر ایجاد آلودگی صوتی هیچ‌گونه مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد.

منبع: https://caspianpishrosanat.com/%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF/


کرکره هوشمند-کاسپین پیشرو صنعت

۰ ۰

موتور کرکره برقی

انواع موتور کرکره برقی و مقایسه آنها با یکدیگر

 

در زمان خرید کرکره‌های برقی عواملی مانند جنس تیغه کرکره برقی و نوع موتور در مبلغ تمام شده کار اثرگذار هستند. در زیر به بررسی و مقایسه انواع مدل‌های موتور کرکره برقی می‌پردازیم. برای انتخاب موتور باید سه پارامتر وزن درب، اندازه دهانه درب و در آخر تعداد دفعات باز و بسته شدن درب، را در نظر گرفت. در مجموع موتورهای به‌کاررفته در درب‌های کرکره برقی به سه دسته تقسیم می‌شوند. نام این موتورها توبلار، ساید و سانترال است که دوتای اول نسبت به سانترال بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند.

 

بررسی موتور توبلار (Tubular motor)

 

توبلار یکی از انواع موتور کرکره برقی است که ساخت درب‌های کرکره برقی استفاده می‌شود و در دو شکل سنگین صنعتی و سبک عرضه می‌شوند. نوع سبک آن برای مکان‌های کم تردد که دهانه ورودی کم دارند، استفاده می‌شود و نوع سنگین صنعتی آن به دلیل قوی‌تر بودن، در درب‌های برقی با تیغه‌های عریض‌تر و در نتیجه سنگین‌تر به کار می‌رود.
موتور توبلار کرکره برقی چون در رول کرکره قرار می‌گیرد فضای کمی را اشغال می‌کند. قیمت موتور کرکره برقی توبلار نسب به موتورهای دیگر ارزان‌تر است اما فقط مناسب درب‌های کرکره سبک می‌باشد. به دلیل نداشتن سیستم پاراشوت در این مدل اگر گیربکس آسیب ببیند امکان سقوط درب وجود دارد. یکی از عیوب این موتور این است که در صورت خراب‌شدن موتور برای دسترسی به آن باید کل کرکره برقی باز شود.

 

بررسی موتور ساید (Side motor)

 

مدل ساید همان‌طور که از اسمش پیدا است در کناره‌ها چپ یا راست محور کرکره نصب می‌شود. برای دهانه‌هایی با عرض زیاد و پرتردد مناسب است، بسیار پرقدرت است در نتیجه می‌توان از این موتور برای درب‌های کرکره‌ای سنگین استفاده کرد. بی‌صدا بودن و داشتن باتری بک آپ (back up) از ویژگی‌های خوب این نوع موتور است.
باتری بک آپ (back up) به کاربر این اجازه را می‌دهد که در صورت قطعی برق بتواند درب را چند بار باز و بسته کند. موتورهای ساید دارای سیستم پاراشوت هستند و مانع سقوط درب در زمان خرابی می‌شوند. این موتور معایبی هم دارد به‌عنوان‌مثال اندازه آن بزرگ‌تر از مدل توبلار است و سرعتش هم نسبت به مدل قبل کم‌تر است و قیمت موتور کرکره برقی ساید نسبت به توبلار بالاتر است.

 

بررسی موتور سانترال (Central motors)

 

این مدل به دلیل این‌که در وسط محور درب کرکره برقی نصب می‌شود، سانترال نام‌گرفته است و مناسب دهانه‌هایی با عرض و وزن متوسط است. بسیار روان و سریع حرکت می‌کند. این نوع موتور در ایران بسیار کم استفاده می‌شود به همین دلیل در بررسی‌های بعدی این مدل را در نظر نمی‌گیریم.

منبع: https://caspianpishrosanat.com/%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C/

 
موتور کرکره برقی-کاسپین پیشرو صنعت
۰ ۰

درب کرکره ای

درب کرکره‌ ای چیست و مزایا استفاده از آن را بشناسید

درب کرکره‌ ای از انواع درب‌های پرکاربرد برای ورودی‌های مختلف یک ساختمان است مثل ورودی پارکینگ و یا ورودی مغازه‌ها و فروشگا‌ه‌ها، همین‌طور این نوع درب به دلیل قابلیت اتوماتیک کارکردن بسیار مورد استقبال قرار گرفته و افراد زیادی هستند که برای راحتی بیشتر از درب کرکر‌ه‌ای برقی استفاده می‌کنند.  درب کرکره‌ای به‌طورکلی به دو دسته برقی و دستی تقسیم‌بندی می‌شوند. درب کرکره‌ ای برقی کاربردهای زیادی دارد که می‌توانید در مقاله کرکره برقی  راجع به این نوع کرکره بیشتر اطلاعات به دست بیاورید. درب کرکره‌ ای دستی نیز کاربردهای مختلفی دارد و اولین نسل از درب کرکره‌ ای، درب کرکره‌ ای دستی بوده است که درب کرکره سنتی نیز شناخته می‌شود. 

 

نصب درب کرکره ای

 درب کرکره‌ ای نصب پیچیده‌ای ندارد اما بهتر است که از متخصصان این حوزه برای نصب کمک بگیرید. به‌ویژه درب کرکره‌ ای برقی ممکن است کمی دشوارتر از نوع ساده آن باشد؛ بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که برای نصب درب کرکره‌ای از دیگران کمک بگیرید. شرکت کاسپین پیشرو صنعت در زمینه نصب درب کرکره‌ ای به شما خدمات ارائه می‌دهد.

منبع:  https://caspianpishrosanat.com/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%da%a9%d8%b1%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%a7%db%8c/

۰ ۰

نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی

 

طی سالهای گذشته گزارشات زیادی از آسیب جدی جسمانی افرادی که بدون هیچ آموزشی اقدام به نصب کِرکره برقی کرده‌اند در اورژانس بیمارستان‌های کشور ثبت شده است. به طور معمول این آسیب‌ها بیشتر زمانی رخ می‌دهند که فرد بدون هیچ آموزش مناسبی اقدام به باز کردن کرکره آهنی قبلی و نصب کرکره اتوماتیک جدید می‌نماید. لذا باید نصب آن را امری تخصصی بدانید. این در حالی است به طور کلی راه اندازی کرکره برقی به دلیل وزن زیاد آن نیز امری دشوار است. 

طریقه نصب چشمی کرکره برقی

 یکی از ابزارهایی که در زمان نصب مورد توجه قرار می‌گیرد، استفاده از چشمی کرکره برقی است. باید توجه داشته باشید که کرکره برقی دارای انواع مختلف چشمی است که بر اساس نیاز خود در محل مشخصی نصب می‌شوند. چشمی‌ها اصولا در بالای کرکره برقی نصب می‌گردند. در صورت نصب چشمی کرکره برقی یک خط مادون قرمز کامل قابل دید ایجاد می‌گردد.

منبع: https://caspianpishrosanat.com/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D9%88-%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%D8%9F/

۰ ۰

انواع درب پارکینگ

انواع درب پارکینگ

هر مکانی که ساخته می شود معمولا نیاز به یک یا چند درب دارد که با توجه به وضعیت آن ‌مکان درب مناسب نصب می گردد. البته این به سلیقه افراد نیز برمی گردد. ممکن است افراد فقط جنبه ایمنی را در نظر بگیرند و یا برای عده ای دیگر زیبایی در اولویت باشد و حتی ممکن است افراد بخواهند پکیجی از یک درب مطمئن، ایمن و زیبا داشته باشند. درست است، انواع درب پارکینگ وجود دارند و این گوناگونی می تواند از نظر نوع، رنگ، جنس، متریال و … باشد.

 

درب های پارکینگ چه تاثیری در ساختمان دارند؟

در بین عواملی که در ظاهر و نمای بیرونی ساختمان نقش مهمی دارند، نام درب پارکینگ هم بسیار شنیده می شود. توصیه ما، ست کردن با درب حیاط است هرچند آن چه که مشخص و حائزاهمیت است، کیفیت می باشد. درب پارکینگ در طول سال بارها و بارها باز و بسته شده و در تعرض اشعه های خورشیدی، آلودگی هوا و… قرار می گیرد و اگر در امر کیفیت و مرغوبیت انتخاب درستی صورت نگیرد، خرابی های مداوم در انتظار شما خواهند بود. دیگر موردی که افراد به آن توجه دارند ایمنی است و به همین علت باید دنبال دربی باشید که موجب اطمینان خاطر شما از این لحاظ شود.

منبع : https://caspianpishrosanat.com/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF/

۰ ۰

کرکره برقی شیشه ای

کرکره برقی شیشه‌ای

 مهم‌ترین مزیت کرکره برقی شیشه‌ای این است که امنیت خانه شما را تأمین می‌کنند. برداشتن کرکره غلتکی توسط افراد متجاوز کار بسیار سختی است زیرا کرکره بسیار نزدیک به در یا پنجره است و بدون تلاش زیاد نمی‌توان آن را بیرون کشید. آنها علاوه بر اینکه یک بازدارندگی جسمی عالی هستند، بازدارنده بصری درخشان هستند، زیرا افراد متجاوز کرکره‌ها را می‌بینند و تصمیم می‌گیرند که تلاش برای ورود به خانه شما ارزش ندارد؛ بنابراین، با بازدارندگی فیزیکی برای متجاوزان، این نوع کرکره امنیت بیشتری را برای شما ایجاد می‌کند. کرکره غلتکی با دسترسی به مهاجمان و ورود به پنجره‌ها و درهای خانه، از خانه و خانواده شما در برابر تهدیداتی مانند سرقت و خرابکاری محافظت می‌کند. هنگامی‌که کرکره در موقعیت بسته قرار دارد، بازکردن کرکره غلتک برای برخی از افراد بسیار دشوار است.

 پلی‌کربنات ماده‌ای دست‌ساز است که برای کرکره غلتکی بسیار مناسب است. مانند شیشه، شفاف است، اما برخلاف شیشه، شکستن آن کار بسیار سختی است. این ماده استحکام زیادی را به کرکره می‌بخشد. در نتیجه امنیت ساختمان شما به شدت افزایش پیدا می‌کند. این نوع کرکره در ساختمان‌های متفاوتی قابل کاربرد است. 

قطعات کرکره برقی شیشه‌ای

 جنس کرکره برقی پلی‌کربنات شیشه‌ای از شیشه نیست و برای ساخت آن از مواد بادوام مستحکم و مقاوم نانو پلیمر به نام پلی‌کربنات استفاده می شود. همان‌طور که ذکر شده کرکره پلی‌کربنات شیشه‌ای از ۸۰ درصد که درصد بالایی محسوب می‌شود، شفافیت برخوردار است و باتوجه‌به نوع تیغه‌ای که در آن تعبیه شده، بادوام و مقاوم، به دلیل حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت در فروشگاه‌ها، صرافی و بانک‌ها نصب می‌شود. شفافیت کرکره باعث شده در طول شب محیط داخلی مکان موردنظر قابل رویت باشد؛ بنابراین به دلیل امنیت بالایی که کرکره پلی‌کربنات شیشه‌ای دارد به نام کرکره ضد سرقت از آن یاد می‌شود.

منبع: https://caspianpishrosanat.com/%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%86%D8%A7%D8%AA/

۰ ۰

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

 نام درب شیشه ای اتوماتیک موجودیت آنرا توصیف میکند اساس تفاوت آن با درب های سنتی، بازوبسته شدن درب بدون دخالت دست می باشد که باعث سهولت استفاده از آن می شود.

مزیت قابل توجه درب برقی این است که عرض دهانه ورودی هر قدر که باشد( کم یا زیاد ) و یا حتی اگر ورودی کنج و یا نبش باشد، تقاضای کاربر در رابطه با عرض بازشو  هرقدر که باشد، اگر معماری ساختمان بسیار خاص باشد و ترجیح بر داشتن درب منحصر به فرد و لوکس باشد و یا حتی برای ایزوله سازی محیط، برای هر معیاری نوعی از درب اتوماتیک قابل طراحی و اجرا میباشد.

مجموعه اپراتور، شیشه و  فریم درب شیشه ای اتوماتیک را تشکیل میدهد. اپراتور از گردهمایی و هماهنگی بین قطعات الکترونیکی و مکانیکی تشکیل می شود.

فریم: چهارچوبی است که به شکل قاب دور شیشه درب اتوماتیک قرار میگیرد که برای شیشه به ضخامت 10 الی 19 میلی متر تعبیه میشود. برای جلوگیری از صدمه دیدن شیشه توسط فریم از لاستیک دور شیشه استفاده میشود.  
اپراتور: بعداز کنترل باکس، موتور هسته اصلی اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک محسوب میشود و وظیفه آن تامین نیروی محرکه کل سیستم و تبدیل آن به نیروی مکانیکی است. این مجموعه با همکاری هم نیروی محرکه را ایجاد و به سایر قطعات اجرایی اپراتور ارسال میکند تا بتوانند دستورصادرشده از کنترل باکس را اجرا کنند.
شیشه: از قسمت های اصلی و مهم درب اتوماتیک شیشه است که بر روی زیبایی و امنیت محل تاثیر مستقیم دارد که شامل : شفاف، رنگی، مات، لمینت  است که بر حسب سلیقه تان می توانید هر کدام از این مدل شیشه ها خواستید را از شرکت کاسپین پیشرو صنعت سفارش دهید. 
منبع: https://caspianpishrosanat.com/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9/

۰ ۰