آرشیو آبان ماه 1401

کاسپین پیشرو صنعت به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ی تولید انواع درب اتوماتیک ، درب برقی ، کرکره برقی ، پارتیشن ، جک و … محسوب می شود.

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

موتور توبلار کرکره برقی

موتور توبلار کرکره برقی، چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

یکی از مهم‌ترین اجزاء کرکره برقی، موتور کرکره برقی است. هرچند که موتورهای مختلفی در بازار وجود دارند و برای پرده برقی، سایبان برقی و کرکره برقی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما موتور توبولار و موتور ساید را می‌توان دو نوع از رایج‌ترین موتورها مورد استفاده هستند. در مکان‌هایی با تردد کمتر و با عرض و طول کوچک معمولا از موتور توبلار کرکره برقی استفاده می‌شود. این موتور دارای سنسور حرارتی است و به همین خاطر در مواقعی که کرکره بیش از حد باز و بسته شود و همینطور تا هنگام خنک شدن قابلیت استارت خوردن را دارا نیست. لذا نمی‌توان استفاده از آن را در مکان‌های پرتردد توصیه کرد. باید بدانید موتورهای توبولار دارای انواع مختلفی هستند و باید متناسب با نوع هر سایبان انتخاب شوند. 

موتور توبلار کرکره برقی چیست؟ 

 

در حال حاضر کرکره‌های برقی با انواع مختلفی از موتورهای برقی در بازار عرضه می‌شوند. لذا شما باید در زمان انتخاب موتور مناسب برای نصب در کرکره‌های برقی نهایت دقت و توجه را داشته باشید. موتور توبلار کرکره برقی معمولا در مکان‌هایی که دارای طول و عرض کمتری هستند، استفاده می‌شود. علاوه بر آن موتور توبلار کرکره برقی در مکان‌های کم تردد مثل مغازه‌ها و خانه‌ها که در طول روز، فقط چند بار احتمال باز و بسته شدن دارند، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته باید بدانید که موتورهای برقی توبلار نیز همانند موتورهای ساید کرکره برقی در دو نوع کلی سبک و سنگین به بازار عرضه می‌شوند. در نمونه سبک این موتور شما شاهد نمونه قدرتی درباره ۳۰ الی ۱۴۰ کیلوگرم خواهید بود و عموما استفاده از آن در مکان‌هایی با طول و عرض کوچک توصیه می‌گردد. همچنین در نمونه سنگین و یا صنعتی این موتور شما شاهد قدرتی در حدود ۱۴۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم خواهید بود و استفاده از آن‌ها در مکان‌هایی که با تیغه یا عرض بیشتر و البته در مکان‌هایی با تردد بیشتر توصیه می‌گردد.

۰ ۰

کرکره برقی ضد سرقت

کرکره برقی ضدسرقت یک سیستم درب بسیار کارآمد است که می‌تواند در موارد مختلف به‌صورت افقی و عمودی مورداستفاده قرار گیرد. این کرکره‌های رولی به‌سادگی ظرافت را هدیه می‌کنند، عملکرد خوبی دارند. دامنه قابلیت کار آسان، حرکت روان و دسترسی بدون مانع به فضای ذخیره‌سازی را تضمین می‌کند. کرکره‌ها می‌توانند به میزان قابل‌توجهی محافظت در برابر سرقت را افزایش دهند. همه کرکره‌های ما دارای فنرهای ایمنی نصب شده هستند که بالابردن کرکره از خارج را دشوار می‌کند. با افزودنی‌هایی مانند قفل و فنر ضد سرقت می‌توانیم به سطح بالایی از امنیت پنجره دست پیدا کنیم.

کرکره برقی ضدسرقت چیست؟

 کرکره برقی ضد سرقت یکی از پرکاربردترین انواع کرکره برقی محسوب می‌شود. این نوع کرکره امنیت مطلوبی را برای ساختمان تأمین می‌کند. تیغه‌های آلومینیومی و گالوانیزه تأثیر زیادی در استحکام و مقاومت این نوع کرکره‌ها دارند. با استفاده از کرکره برقی ضدسرقت امنیت ساختمان را به حداکثر برسانید. امنیت این روزها یکی از دغدغه‌های مهم افراد به شمار می‌رود. کرکره‌های برقی می‌توانند تا حد زیادی این مشکل را برطرف کنند. این نوع کرکره‌ها در هر ابعاد و اندازه‌ای قابل استفاده هستند. ویژگی و مزیت این کرکره در بخش‌های بعدی آورده شده است.

 

ویژگی‌های کرکره برقی ضد سرقت

 

  • فنر ایمنی – تمام کرکره‌های غلتکی برنامه تولید ما شامل فنرهای ایمنی پایه فولادی هستند که هنگام پایین آمدن کرکره‌ها بالا آوردن آنها را دشوار می‌کند.
  • قفل – ارزان‌ترین راه برای دستیابی به حفاظت ضد سرقت برای تجهیز کرکره به قفل پیچ‌ومهره ساده در صفحه دامن با شیار. وقتی کرکره در حالت رول پایین قرار دارد، ممنوعیت قفل به‌صورت دستی جدا می‌شود (این گزینه نباید در کرکره‌های برقی که از طریق موتور محرک استفاده می‌شود، استفاده شود).

فنرهای ضد سرقت – ظریف‌ترین روش برای دستیابی به محافظت در برابر سرقت استفاده از فنرهای مخصوص ضد سرقت به‌جای فنرهای استیل است. می‌توان آنها را روی هر دو نوع شافت (40 و 60 میلی‌متر) نصب کرد. مزیت این سیستم این است که کرکره‌ها هنگام پایین آمدن به موقعیت پایین (بدون نیاز به بازکردن پنجره‌ها و قفل دستی)، به طور خودکار قفل می‌شوند. فنرهای ضد سرقت فقط در کرکره‌های غلتکی قابل‌استفاده توسط دسته لنگ یا موتور محرک قابل‌استفاده هستند.

کرکره برقی ضد سرقت - کاسپین پیشرو صنعت


منبع: https://caspianpishrosanat.com/%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%B6%D8%AF%D8%B3%D8%B1%D9%82%D8%AA/

۰ ۰

درب کرکره ای پارکینگ

همه چیز درباره درب کرکره ای پارکینگ

 درب کرکره ای پارکینگ، امروزه در بسیاری از ساختمانها استفاده از کرکره برقی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً درب کرکره ای پارکینگ برای درب ورودی اصلی و یا برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه به پارکینگ به عنوان درب دوم یا درب پیلوت نصب می گردد. در این مطلب از کاسپین پیشرو صنعت به بررسی ابعاد، انواع، نصب و تعمیرات برای شما عزیزان می‌پردازیم. 

نکات مربوط به ابعاد درب کرکره ای پارکینگ

 

  • محاسبه اندازه برش تیغه ها مهم است.
  • کاهش اندازه یا کاهش برش بخاطر وجود قطر ریل های یا درپوش های جانبی هر دو سر تیغه برای بالا و پایین رفتن کرکره برقی
  • اندازه برش تیغه ها از آکس دهنه پنج سانتیمتر کمتر است.
  • در محاسبه اندازه موتور درب کرکره ای دقت کنید تا تمام تیغه ها را به سمت بالا بکشد و کاملا مرتب رول نماید .
  • حداقل ارتفاع تیغه کرکره جهت درب پارکینگ
  • از نظر ارتفاع و عرض درب کرکره ای شما باید استاندارد باشد.

نکات مهم مربوط به تعمیرات درب کرکره ای پارکینگ

 

  • تعمیرات کرکره برقی یک کار تخصصی است، که باید توسط افراد متخصص انجام شود
  • مواردی که ممکن است در کرکره برقی نیاز به تعمیر داشته باشند شامل: موتور کرکره برقی، تیغه کرکره برقی، تعمیر و تعویض شفت، رسیور و فتوسل و… می‌باشند.
  • پس از شناسایی قطعه مشکل‌دار به‌راحتی می توان کار تعمیر و یا تعویض را انجام داد.
  • تعمیر برد کرکره برقی باید توسط متخصصی انجام شود که با سیم‌کشی‌ها و مدار برد آشنایی داشته باشد.
درب کرکره ای پارکینگ - کاسپین پیشرو صنعت

منبع: https://caspianpishrosanat.com/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF/
۰ ۰

کرکره رول گیتر

کرکره برقی رول گیتر

 

استفاده از کرکره‌های رول گیتر به خصوص به منظور بالابردن میزان حفاظت از اموال به صورت مستمر و مداوم درحال افزایش است. البته جنبه‌های زیبایی‌ شناسی نیز در کرکره‌های رول گیتر رعایت می‌شود. اما کاربرد اصلی آن‌ها مستقیماً به کاهش احتمال سرقت بازمی‌گردد. کرکره برقی رول گیتر نسبت به کرکره های آلومینیومی قدیمی مقاومت بالاتری دارد و در رده ی امن ترین کرکره برقی قرار می گیرد و بعد از آن می توان گفت که کرکره برقی پلی کربنات شفاف در رده ی دوم از لحاظ برقرار امنیت قرار خواهد گرفت. این نوع کرکره دارای کاربردهای خاص و ویژه‌ایی است و استفاده از آن در همه مکان‌ها توصیه نمی‌گردد. احتمالا این نوع کرکره را در ورودی بانک‌ها یا طلا فرشی‌ها دیده باشید. کرکره رول گیتر یا کرکره امنیتی به دلیل خصوصیات ویژه خود دارای مشتریان مخصوص به خود است.

اگر به طراحی مدرن و برقراری امنیت بالا اهمیت می دهید حتما با شرکت های سازنده ی معتبر کرکره برقی و انواع درب اتوماتیک در ارتباط باشید تا آن ها بتوانند کرکره هایی با طراحی مناسب و در عین حال با امنیت بسیار بالا برای شما تدارک ببینند. وقتی می گوییم که این نوع از کرکره برقی دارای امنیت بسیار بالایی است دلیلش این است که در ساختار درب از شبکه های مفتولی و جنس درب از آهن سخت و آبکاری شده استفاده شده و بالاترین مقاوت را در برابر ضربه های بسیار شدید ، کشیدگی ها را دارد همچنین از ریل های فولادی بسیار محکم که با هیچ نوع وسیله ای قابل جداسازی و برش نیست و قرقره های بسیار محکمی که دارند دو طرف ریل را قفل کرده و امکان خروج از درب و ضربه های شدید را جلوگیری می کند.

انواع کرکره رول گیتر

 اصلی‌ترین عامل تفاوت در کرکره رول گیتر در تیغه‌های آن است. تیغه‌های گالوانیزه تک جداره ساده و پانچ دار و مشبک، تیغه‌های پلی کربنات و ضد سرقت، تیغه‌های آلومینیومی دوجداره فوم دار و بدون فوم، تیغه‌های آلومینیومی تک جداره پانچ دار و ساده از پرکاربردترین تیغه‌های این نوع از کرکره‌های برقی بشمار می‌روند. تیغه این کرکره از از مفتول‌های فولادی با روکش آلومینیوم تشکیل شده است. همچنین باید بدانید که از تیغه آلومینیومی سایز ۸۰ آن در مساحت‌های کوچک و متوسط و همچنین از تیغه آلومینیومی سایز ۱۰۰ آن در ابعاد بزرگ کرکره برقی استفاده می‌گردد.

کرکره رول گیتر-کاسپین پیشرو صنعت

منبع: https://caspianpishrosanat.com/%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D9%84-%DA%AF%DB%8C%D8%AA%D8%B1/

۰ ۰

کرکره فوم دار

کرکره فوم دار چیست؟

 این کرکره نوعی از کرکره‌های برقی است. این کرکره در درب پارکینگ‌ها، مجتمع های تجاری، مراکز خرید و فروشگاه‌ها نصب می‌شود. کرکره فوم دار دارای تیغه‌هایی با عایق فوم می باشد. تیغه‌های این نوع کرکره در حالت کلی از فلز آلومینیوم و یا به‌صورت گالوانیزه تهیه شده‌اند. وجود فوم در کرکره برقی باعث جلوگیری از عبور گردوغبار و یا آلودگی‌های صوتی می‌باشد که در این صورت برای افرادی که به سروصدا حساس هستند و یا ساختمان‌هایی که در محله‌های شلوغ قرار دارند، بسیار مناسب می‌باشند.

 
کرکره فوم دار - کاسپین پیشرو صنعت
 

ساخت کرکره فوم دار

 روش تولید تیغه‌های این نوع کرکره اکستروژن نام دارد. برای تولید تیغه‌ها در این نوع کرکره ابتدا آلومینیوم به شکل دلخواه درآمده و سپس فوم پلی‌یورتان به آن اضافه می‌شود.

تیغه کرکره فوم دار

 تیغه این نوع کرکره از آلومینیوم و یا گالوانیزه تهیه شده است. فوم در داخل تیغه‌ها به‌صورت یک‌لایه عایق قرار می‌گیرد و از نفوذ گردوخاک و یا صدا جلوگیری می‌کند. کرکره‌های فوم دار به دلیل اینکه از فوم تهیه شده‌اند بسیار سبک هستند. قیمت پایین این کرکره‌های برقی باعث شده است تا به‌عنوان یک کرکره اقتصادی و بسیار کاربردی مورداستفاده قرار بگیرد. کاربردهای این نوع کرکره بسیار زیاد است که علت اصلی آن نیز وزن کم و هزینه کم آن می‌باشد. این نوع کرکره قابلیت نصب بر روی پنجره را نیز دارد.

 منبع: https://caspianpishrosanat.com/%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D9%81%D9%88%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%B1/

۰ ۰

کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه

 

در سال‌های گذشته، امنیت افراد و ساختمان‌ها بیش‌ از پیش اهمیت یافته است؛ بنابراین می‌توان گفت که امنیت یک امر بسیار مهم در توسعه فروشگاه‌ها و ساختمان‌ها است. مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث شده تا مغازه‌داران خواستار نصب کرکره برقی برای مغازه خود شوند ایمنی بالایی است که کرکره برقی برای مغازه‌ها ایجاد می‌کند. از کرکره‌های برقی برای درب پارکینگ مسکونی، ورودی مکان‌های تجاری، اداری و … استفاده می‌شود و باعث به‌وجودآمدن ایمنی بسیار بالا می‌گردد. در این مقاله قصد داریم تا درباره کرکره برقی مغازه بیشتر صحبت کنیم. نصب و نوع موتور به کاررفته در این نوع کرکره در این مطلب شرح داده می‌شود. تا انتهای متن را همراه ما باشید.

طرح کرکره برقی مغازه

 برای طرح کرکره برقیِ مغازه از مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی می­توان استفاده کرد. تیغه‌های الومینیومی به همراه تیغه ­های پلی‌کربن از موراد پرکاربرد در ساخت کرکره‌های برقی هستند. البته این نوع تیغه‌ها برای مغازه‌ها و فروشگاه­ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیغه‌های آلومینیوم به صورت معمول در اندازه‌های 7*7 مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته این به معنی عدم استفاده از این تیغه‌ها در سایزهای دیگر نیست بلکه بیشترین کاربرد مد نظر است. تیغه‌های پلی‌کربن شفاف نیز در اندازه‌های 4*4 بیشترین کاربرد را دارند.

 
 در بعضی موارد مشتریان از انواع دیگر تیغه‌های کرکره برای مغازه یا فروشگاه خود استفاده می‌نماید که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم، تیغه‌های کرکره نارنجی‌رنگ که با نام تیغه کرکره الکترونیکی پانچ شناخته می‌شود که به طور معمول نمی‌توان یک کرکره برقی مغازه را فقط با این یک نوع تیغه کرکره اجرا نمود ولی برای زیبایی و جلوه کار از این نوع تیغه به وفور استفاده می‌شود. همچنین برای ورود نور به داخل مغازه و فروشگاه معمولاً چند ردیف تیغه کرکره پانچ به‌صورت ترکیبی با تیغه کرکره برقی آلومینیوم استفاده می‌شود، همچنین تیغه آلومینیومی غضروف دار نیز از دیگر تیغه‌هایی است که در کرکره مغازه پرکاربرد است و ویژگی این نوع تیغه کرکره حرکت کاملاً آرام و بی‌صدا است.البته بی‌صدا بودن کرکره مغازه به دلیل تردد کمی که دارد، چندان مطرح نیست.
 
 
کرکره برقی مغازه-کاسپین پیشرو صنعت

منبع: https://caspianpishrosanat.com/%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D9%85%D8%BA%D8%A7%D8%B2%D9%87/
۰ ۰

درب اتوماتیک برقی

ساخت درب اتوماتیک

 

به طور کلی انواع تکنولوژی ساخت درب اتوماتیک برای ساخت سه نوع درب درب اتوماتیک پنوماتیک، درب اتوماتیک هیدرولیک و درب اتوماتیک مکانیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. درب اتوماتیک هیدرولیکی را می‌توان جز قدیمی‌ترین درب‌های اتوماتیک دانست. حرکت این نوع درب‌ها با توجه تغییرات در میزان فشار سیالات و روغن و تبدیل به آن انرژی حرکتی است.

 
 
نمایندگی فروش درب اتوماتیک - کاسپین پیشرو صنعت
 

در درب اتوماتیک پنوماتیکی انرژی حرکتی لازم برای باز و بسته کردن این نوع از درب‌ها توسط فشار گاز تامین می‌شود. چرخ دنده و گیربکس نیز را می‌توان فناوری‌های لازم برای ساخت درب اتوماتیک مکانیکی دانست. در حال حاضر با گسترش استفاده از موتورهای برقی، استفاده از انواع درب‌های اتوماتیک الکترومکانیکی نیز رواج زیادی یافته است. انرژی حرکتی لازم برای باز و بسته کردن این نوع از درب‌ها توسط نیروی برق تامین می‌گردد. بدلیل مزایای بیشمار در ساخت درب اتوماتیک به وسیله تکنولوژی الکترومکانیکی، استفاده از این نوع درب‌ها به شدت متداول شده است. به طور کلی تجهیزات ساخت درب اتوماتیک برقی شامل چرخ دنده و گیربکس، قفل برقی، موتور الکتریکی، ریموت کنترل، سنسور چشمی، و مکانیکی، تجهیزات ایمنی و … است. البته این اجزا با توجه به مدل درب اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. قبل از هر گونه انتخاب نوع درب اتوماتیک و ساخت آن، حتما با نمایندگی فروش درب اتوماتیک درباره معایب و مزیت‌های انواع درب‌های اتوماتیک مشورت کنید. شما می‌توانید از وب سایت این نمایندگی‌ها دیدن کنید و با پروژه‌های موفق آن‌ها آشنا شوید.

منبع: https://caspianpishrosanat.com/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9/

۰ ۰

قیمت درب اتوماتیک

همه چیز درباره قیمت درب اتوماتیک

 قیمت درب اتوماتیک بر چه مبنایی تعیین می ‌گردد؟ چه عواملی بر روی هزینه نصب یک درب اتوماتیک نقش دارند؟ برای یافتن پاسخ این سوالات و به دست آوردن اطلاعات کامل در مورد قیمت مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مطلب از کاسپین پیشرو صنعت به بررسی قیمت درب اتوماتیک، قیمت سنسور چشمی درب اتوماتیک، قیمت کلید خلاص کن درب اتوماتیک، قیمت درب اتوماتیکِ مغازه، قیمت قطعات درب اتوماتیک و قیمت موتور درب اتوماتیک برای شما عزیزان می‌پردازیم.

قیمت درب اتوماتیک

 درب‌ های اتوماتیک دارای یک وسیله مکانیکی همراه با سخت‌افزارهای فیزیکی مانند: ساختار، ابعاد، کیفیت، اجزای سازنده و افزونه‌های متصل گوناگونی هستند. هرکدام از این اجزا می‌ توانند قیمت درب را تغییر دهند. در بعضی مواقع این نوع درب ها به صورت سفارشی ‌سازی با اندازه‌ها و متریال ‌های مختلف ساخته می شوند. بنابراین میتوان گفت که نمی ‌توانید یک قیمت واحد برای آن‌ها پیدا کنید.

چه عواملی بر قیمت درب اتوماتیک تاثیر می گذارند؟

 

قطعات الکترونیکی و مکانیکی درب اتوماتیک از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه آن هستند. قطعاتی که روی قیمت نهایی درب شما تاثیر خواهند گذاشت شامل موارد زیر می باشند:

  • چشمی درب خودکار
  • قفل ‌برقی
  • باتری
  • استابلایزر یا منبع تغذیه
  • مرکز کنترل
قیمت درب اتوماتیک-کاسپین پیشرو صنعت

منبع: https://caspianpishrosanat.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9/
 
۰ ۰

خرید کرکره پنجره

خصوصیات ویژه در خرید کرکره پنجره

 

در زمان خرید کرکره پنجره باید به عوامل زیر توجه کرد:

  • امنیت کرکره پنجره: همانطور که میدانیم کرکره های قدیمی به لحاظ امنیتی چندان مطمئن نیستند و کرکره های جدید درست به همین خاطر ساخته شده اند تا خلاء های کرکره های قدیمی را بپوشانند. یک کرکره برقی پنجره ایمن کرکره ای است که علاوه حفظ امنیت خانه یا محیط ار شما در برابر تغییرات جوی مقاوم بوده و برای شما ایمنی ایجاد کند.
  • توجه به اجزاء کرکره پنجره: مهمترین بخش کرکره تیغه های آن است که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر نمای کرکره را می سازند. این تیغه ها در جنس ها و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشند.پس از تیغه ها موتور کرکره از مهمترین بخش های آن محسوب میشود، موتور جهت بالا و پایین کردن تیغه ها است، هر چه موتور قدرت بیشتری داشته باشد و در عین قدرت کم صدا تر باشد ، موتور بهتری محسوب میشود. جهت محافظت بیشتر کرکره پنجره از جاقفلی استفاده میشود هر چند که تمام کرکره ها جاقفلی ندارند اما این بخش در بسیاری از کرکره ها موجود می باشد. چرخش کرکره ها به وسیله ابزاری بنام شفت لوله ای انجام میشود شفت لوله ای  تیغه کرکره بر روی آن سوار میشود و باعث رول شدن تیغه ها میشود. اجزای دیگری که که می توان از کرکره پنجره برشمرد کاور محافظ موتور، چراغ چشمک زن ،  یو پی اس یا برق اضطراری،و.. می باشد که هنگام خرید بایستی به تک تک آنها توجه کرد.
  • قیمت کرکره برقی: در رابطه با قیمت کرکره پنجره باید این پرسش پاسخ داد که چه عواملی در قیمت کرکره پنجره تاثیر گذار است؟ اندازه کرکره ؟ نوع و مدل تیغه آن؟ ابعاد کرکره؟ جنی تیغه ؟ تمام این فاکتور ها در قیمت نهایی کرکره پنجره تاثیر گذار هستند.زمانی که ما 2 کرکره را با ابعاد در نظر میگیریم، موضوعی که در تفاوت قیمت آنها اثر گذار است قیمت موتور هر کدام از آنهاست. ولی زمانی که از کرکره پنجره بزرگتر که تیغه بیشتری دارد  استفاده میکنیم قیمت کرکره نیز بیشتر میشود .اگر بخواهید یک نوع تیغه ویژه برای کرکره پنجره خود سفارش دهید در قیمت نهایی آن تاثیر زیادی میگذارد.
 
۰ ۰

موتور زنجیری کرکره برقی

بررسی موتور زنجیری کرکره برقی و چیزهای که شما باید در این باره بدانید

 قبل از خرید کرکره برقی باید به خصوصیات مهم آن توجه کرد، یکی از مهم‌ترین اجزا کرکره برقی موتور آن است. تعیین نوع موتور کرکره برقی با توجه کاربرد و همین طور نوع کرکره برقی صورت می‌گیرد. به طور کلی موتورهای کرکره برقی به دو دسته طبقه‌بندی می‌شوند. از موتورهای مختلفی در ساختار کرکره برقی استفاده می شود که در دو دسته عمده، موتورهای ساید و موتورهای توبولار تقسیم‌بندی می‌شوند. علاوه بر این موتورهای برقی به دو شکل معمولی و UPS دار تولید می‌شوند. در موتورهای برقی معمولی از یک زنجیر برای بالا و پایین بردن کرکره برقی در زمان قطعی برق استفاده می‌شود. اما در موتورهای برقی UPS دار علاوه بر وجود زنجیر دستی در زمان قطعی برق می‌توان از برقی اصظراری برای بالا و پایین بردن کرکره برقی استفاده کرد.

 

کاربرد موتور زنجیری کرکره برقی

به طور کلی برای بالا و پایین بردن کرکره‌های مجهز به موتور کرکره توبولار در زمان قطع برق از آچار خلاص کن استفاده می‌شود. اما موتور کرکره ساید دارای یک زنجیر خلاص کن برای بالا و پایین بردن کرکره‌ها در زمان قطع برق هستند.
معمولا از این نوع موتورها در مکان‌هایی با تردد بالا یا برای حمل وزن ۱۰۰۰ کیلوگرم استفاده می‌شود. همچنین در این نوع موتورها از سیستم پاراشوت برای جلوگیری از سقوط کرکره در صورت هر گونه نقص فنی استفاده می‌شود. همان طور که گفته شد سیستم پاراشوت در دو نوع معمولی و UPS دار تولید می‌شود. از کاربردهای موتور زنجیری کرکره برقی می‌توان به استفاده از آن در کرکره‌های برقی با وزن زیاد نظیر کرکره برقی‌های با تیغه پلی کربنات شفاف و غضروف دار اشاره کرد. همچنین از این موتورها در مکان‌هایی با تردد بالا نظیر کرکره برقی پارکینگ استفاده می‌شود. البته توصیه می‌شود تا درمکان‌هایی با تردد بالا و کرکره‌های برقی خیلی سنگین از موتورهای برقی UPS دار استفاده شود. برای ساختمان‌های بازسازی شده که شرایط سیم کشی مجدد در آن‌ها ممکن نیست، این نوع موتور برقی مناسب است.

موتور زنجیری کرکره برقی-کاسپین پیشرو صنعت


منبع: https://caspianpishrosanat.com/%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%AC%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C/

۰ ۰